Blog ma już 2 lata.

Tak, tak, Donka już dwa lata z wami. W szczęściu, nieszczęściu i niepogodzie xDD(i z ojcem podglądającym mój blog -.-). Tak wiem, dawno nie pisałam. Ale teraz piszę z okazji urodzin. Motywacji trzeba było -.- Przez ten rok wydarzyło się dużo rzeczy. Przez następny stanie się jeszcze więcej… I mam nadzieję że nadal będę z wami. Ale bez hasła. Oczywiście jeżeli warunki na to pozwolą. Nie wiem co jeszcze napisać, ostatnio nie mam weny nawet na rysowanie. A więc kończe tą denną notkę. Do widzenia.

 

Wasza DoNu$

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

0 odpowiedzi na „Blog ma już 2 lata.

  1. avatar cissek pisze:

    ,,do widzenia \”
    haha, chyba naprawdę ci się w glowie poprzewracało ;p;p, a nowy rok trzeba zacząć od świetnej zabawy sylwestrowej 😉 , co nie ?;p;p
    Dużo to już 2 lata… Ciekawe ile ja mam bloga …. xD.
    Bu$$$$$$$$

  2. avatar www.abder.pl pisze:

    Fajna stronka ! Gratulacje !

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*