Wiosenna pogoda

Zima -> czas użalania się nad sobą. Na szczęście nadchodzi juz wiosna… Od kilku dni, czy pada deszcz czy nie, czuje wewnętrzną energię. Jestem już zmęczona, ale dalej bym biegała ;-). Czuje po prostu przypływ sił. Zawsze zastanawia mnie pewna rzecz, na tenisie, śmieje się z rzeczy które są głupie i z spojrzenia typu ,,padło ci na mózg?" które wysyła mi Joachim. W szkole tego nie robie. A więc? Chyba po prostu, nie umiem się powstrzymać(następny punkt na mojej liści: Nauczuć się nie śmiac w nieodpowiednim momencie). Za to(uufff) nie czerwienie się już jak burak 😉 Taa, czuć wiosne! Jestem rozgadana, roześmiana i roztańczona xD Nawet Sandra to odczuwa. A więc… niech żyje wiosna! Pozdrawiam ;-*

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

0 odpowiedzi na „Wiosenna pogoda

  1. avatar twins pisze:

    widze że zmieniłaś szblon… fajny 😛
    Notka też fajna
    pzdro.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*